Blogia
10maspedidas

2048X1536 Monster High: Electrified (na prenosnem računalniku) 98

 

 

 

  1. Trajanje: 1h, 11m
  2. Opis: Ko Clawdeen sanja o odprtju salona za pošasti in norme, ima Frankie popolno mesto - opuščeno elektrarno zunaj mesta. Toda ideja vzbuja negativno napetost, kadar Moanica zaplete uničiti celotno stvar in praznovanje zamenja z nekaj bolj ... šokantnim!
  3. Avtor: Keith Wagner
  4. Ocena občinstva: 174 Glasujte
  5. država: typeof uet === 'funkcija'
  6. Debi Derryberry

 

Monster High: Elettrizzante film za mobilne naprave. Monster High: Elettrizzante brezplačno OnLinE. Monster High: Elettrizzante tv Hindi HBO 2018r.

 

Prenesi Monster High: Elettrizzante Full Movie. Monster High: Elettrizzante hindi sinhronizirano download. Vsakdo sovraži film, vendar mi je res všeč poleg spremembe v canon
Mislim, da ik frankie ni naredil šole, ampak to je pomembno le na samem začetku filma in ni naredil ploskve manj prijetno
Všeč mi je prvi canon bolje, vendar sprememba doesnt me sovražim film
Želim si, da bi bili nekateri prvotni duhovi v njem, ki smo jih zamudili, vendar sem resnično uživala gledati
kot da nikoli nisem sledil pošasti visokemu vesolju, ampak sem vedno navzdol, da vidim nove ekipe, ki delajo na produkcijah in podobnem
Mislim, da ste preveč resni glede tega, in vidim trud, ki so ga ljudje vložili v to! zabaval sem se gledal, ker me je spomnil, kako so bili liki, ko sem jih prvič srečal (kot leta 2009) in zdaj.

Oglejte si Monster High: Elettrizzante Online Download.

0 comentarios