Blogia
10maspedidas

PUBLIC WRITERS MEHDI ELKHAOUDY STREAM OD VPN CATHARSYS OR THE AFINA TALES OF THE LOST WORLD

👋

 

 

Yassine Marco Marroccu Dramat Podobało mi się to13 głosów rok wydania =2018 Yassine Marco Marroccu Oceny =8,4 z 10 gwiazdek. Jurrasic world falling królestwo było lepsze. Jurajski świat. Bardzo dobry na figurki. Zapomniałeś wspomnieć o części, w której bohaterowie wypuszczają wszystkich dinozaurów i sabotują innych, stając się bezpośrednio odpowiedzialnymi za około 90% zgonów w filmie.


Umarłem ze śmiechu o 2:55.

 


To głupia scena.
Poczekaj, jak masz animatroniczny spinozaur w wodzie i nadal działa.
Ludzie nigdy się nie uczą, co jeszcze jest nowego? P.
Big up.

1:23 - 1:25 Mama jest bardzo zła. 2 Jurassic 2 Furious to film, który oglądałbym, jak Trex jeździ gigantyczną ciężarówką, podczas gdy ścigają się ptaki drapieżne. Och, człowiek, który zabijał gimnastykę, był zły. Naprawdę chciałem polubić ten film, będąc wielkim fanem pierwszego i pragnąc sequela, który zrobiłby to sprawiedliwie, ale po prostu w ogóle go to nie obchodziło. Ogólny ton filmu wydawał mi się zbyt żartobliwy i po prostu nie było w nim prawdziwego podniecenia, napięcia ani żadnego prawdziwego napięcia. Efekty wyglądały wspaniale, gra była świetna i miała fajny wynik, ale po prostu nie uważałem tego filmu za niemal tak potężny, wciągający i intensywnie dramatyczny jak w pierwszym filmie. Naprawdę uważam, że jest to dość słaba i głupia kontynuacja raczej wspaniałego i naprawdę fascynującego pierwszego filmu.

Zwiastun molto bello promette bene, duży. Park Jurajski 3 to ten, który oglądałem najpierw jako maluch. Dobrze zrobiony koleś, naprawdę mi się podobało. Włożyłeś w to dużo pracy. Wierne odtworzenie tych scen! P.

0 comentarios